رزمایش‌ مشترک نیروی هوایی با دیگر نیروهای مسلح سال آینده برگزار می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش از رزمایش مشترک این نیرو با دیگر نیروهای مسلح در سال آینده خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری فارس، امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش امروز شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت 12 بهمن که در ستاد نهاجا برگزار شد، با ابراز رضایت از رزمایش اخیر فداییان حریم ولایت چهار این نیرو، گفت: انشاالله در سال آینده نیز به منظور هماهنگی بیشتر با دیگر نیروهای مسلح کشور و با هدف بالابردن توان دفاعی و نظامی خلبانان و جنگنده ها رزمایش مشترکی را برگزار خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده نهاجا همچنین با بیان این مطلب که دو روز از دهه فجر به نیروی هوایی ارتش اختصاص دارد، عنوان کرد: افسران نهاجا در روز 12 بهمن حفاظت از امام (ره) را بر عهده داشتند و در نوزدهم بهمن نیز با دیدار و بیعت با رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران ضربه مهلکی را بر پیکره نظام طاغوتی وارد آوردند.

وی با اشاره به ویژه برنامه های این نیرو در دهه فجر گفت: در پایگاه ششم هوایی بوشهر یادواره سرلشکر خلبان شهید علیرضا یاسینی و دیگر شهدای نیروی هوایی ارتش در روز 17 بهمن با حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

نصیرزاده افزود: در روز 16 بهمن نیز افسران نیروی هوایی ارتش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام (ره) و نثار گل با آرمان های بنیان گذار فقید انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین، فرماندهان، مسئولان و کارکنان نهاجا در 19 بهمن ماه با مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا دیدار خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اعلام برگزاری نمایشگاه هوایی در پایگاه شهید یاسینی گفت: در حاشیه برگزاری یادواره شهدا در پایگاه بوشهر کمک های بیشتری برای زلزله زدگان و محرومان استان فراهم خواهیم کرد و در بازدید از مناطق زلزله زده ی و دیگر مناطق محروم استان این کمک ها را به خانواده ها تحویل خواهیم داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا